קצת עלינו
בתור מי שתמיד נמצאת בלמידה, מעין "סטודנטית" נצחית, יצא לי לעסוק במגוון רחב של תחומים. כתבתי מאמרים אקדמיים, הצגתי בכנסים בינלאומיים, ועבדתי עם ובתוך עסקים מכל הגדלים והצבעים – מחברות היי טק ומיזמי סטרטאפ, דרך חברות קבלנות ועסקים קמעונאיים, ועד בתי חולים ושדות תעופה. אבל אף אחד מאלו, גם לא התארים שלי בהנדסת תעשייה (B.Sc) ומנהל עסקים (MBA), הצליחו לעורר בי עניין וסקרנות כמו היכולת לגרום לחנויות להחזיק את המלאי שאני באמת רוצה, בכל פעם – וזה בדיוק מה שלמדתי לעשות לפני כמה שנים.
רק המחשבה על ההנאה הרבה שאחווה כך בכל פעם שאוציא כסף, גרמה לי להתרגש. הרי גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, אני – וכולנו, בעצם – צרכנים ששואפים לחוויית קניה מדויקת. בלי מוכרים אגרסיביים ובלי התחושה שעבדו עלינו או דחפו לנו משהו שלא באמת רצינו. הרי כולנו אוהבים לקנות – אנחנו פשוט לא אוהבים שמוכרים לנו. וכשהמשמעות של מכירה "בלי מכירה" היא חוויית קניה מדויקת מצד הצרכן, ומיצוי מקסימלי של הביקוש וגריפת הרווחים מצד העסק המוכר – כולנו מנצחים. אז עכשיו, כשיש לי כלים פרקטיים ומוכחים שניתן להחיל בכל עסק – המסע שלי הוא לגרום לזה לקרות.